Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 20 februari 2011 21:32

Helgen har varit kortare än vanigt. I fredags va jag hemma hos Tammie och chillade och hade det trevligt. Då jag kom hem så fick jag ett mess av sipan och han ville att jag skulle komma och hämta honom, så det va väl helt enkelt bara att åka in till stan och ta hem honom.

Lördag:
Va med issa hela dagen käkade pizza och kollade på både Melodifestivalen och på QX Gaygala, fast spelade mest kort under gaygalan så kollade inte så mycket. Men det va helt okej, åkte hem ganska sent strax innan 2 tror jag att det va. Satte mig och kollade på VÄNNER och somnade in. Och idag (söndag) åkte jag till Tammie och ungicks med henne exakt hela dagen. Alltid lika roligt, kollade på alla 4 indiana Jones filmerna, RIKTIGT bra filmer måste jag säga. Sen åkte vi hem till hennes pappa och stannade där resten av kvällen. Jag lånade två böcker av henne. Inte för att jag egentligen tycker om att läsa men kan va kul eftersom att det va The Vampire Diaries alla 4 böcker tyvärr har inte dom andra kommit ut på svenska ännu så blev bar dom fyra. Så nu ska jag lägga och läsa dom och snegla lite på CIS. Kanske ska gå och poppa lite popcorn? 8-) Ja vi ser väl :)

BTW: Hatar mina tanjenter dom är jätte sega. Måte lämna in den undertiden jag åker till Thailand :)

  



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards