Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 15 februari 2011 15:24

Idag har jag bara umgåts med min älskade mamma. Vi har städat pratat, fikat och bara myst. Har varit riktigt härligt, länge sedan vi gjorde något sådant. Så nu ser både toan ochköket ut som om det va ny gjort ;P haha. Så nu ska jg städa mitt rum och seda göra lite Zumba och kolla p film typ resten av kvällen ska bli skönt. Gårdagen va riktigt slö, åt några riskakor eftersom att vi inte hade några alla hjärtans dag saker hemma här. Och jag kollade på Valentins day men han inte se klart helaför dumma jag råkade trycka på X innan filmen var slut. Och jag orkar inte kolla om hela filmen, för de va inte så där super bra.
Men hoppas ni alla turturduvor hade en bra alla hjärtas dag.

Av Sofie Ödmark - 15 februari 2011 00:41

Denna film handlar om Nina (Nathalie Portman) de handlar om ballet. Nina är en balletdansös och hon vill inte någo annat än att vara med i den storartade Svan sjön. Undet tiden hon försöker få den händer det en massa saker och själva filmen går ut på själva Svan sjön ;) Ja där klurade jag till det lite förer som inte sett den. Så se den, det tycker jag verkligen ni ska göra för den är riktigt bra 5/5 alltså!;)

Av Sofie Ödmark - 15 februari 2011 00:33

Ja vaknade idag av en väldigt värk i magen. Så jag har bara legat i sängen hela dagen och kollat på film. En av filmerna är 127 houeres. Den är skapad från en riktig händelse under 2003. Det handlar om en kille som heter Aron och han är en riktig dear devil som älskar att klättra i Gran canyon / Blue canyon. Han ger sig ut en dag på ett litet äventyr. Men han hamnar i trubbel så han fastnar med sin hand mellan en stenvägg och en stor bumling. Och kan inte ta sig loss. Den är riktigt bra måste jag säga, jag skulle kunna se den flera gången om. 4/5 bara för att ch131 gör att kvallan blir så dålig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards