Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 13 februari 2011 01:34

Ikväll har det varit riktigt roligt. Jag skjutsade mamma och pappa till några kompisar efter det åkte jag och hämtade upp Veronica och Johan. Vi åkte hem till mig och åt taco och hade det ritigt mysigt. Små pratade m.m efter det sätte vi oss ner i soffan och precis då kommer Issa och Peter förbi och tittar på melodifestivalen med oss. Och vi myse vidare och tar det bara lugnt. Efter melodifestivalen är det Dream girls time! Så då sitter vi och kollar på den och mamma kommer hem och säger att hon inte sagt till pappa att hon åkt hem vilket jag tyckte va lite små roligt. Så vi åker till issa. Jag och Issa samt så skjutsar jag hem Veronica och Johan. Så det har varit en riktigt bra lördags kväll måste jag säga :) Men ska lägga mig och kolla på Supernatural nu och sedan sova. Så gonatt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards