Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 9 februari 2011 18:54

Sitter just nu hemma hos tres och väntar på att hon ska fixa håret sedan ska jag sminka henne :) Äntligen ska jag få fara till stockholm och slut föra provet nästa helg! Känns otroligt skönt måste jag säga! Så undra vad det blir för sminkning jag gör. Får se vad tres är sugen på och vad jag själv är lite sugen på :) Men jag ska lägga upp några bilder sedan så ni får se resultatet.


Sen ska jag följa angelica till marry can och kolla in det stället :)

Av Sofie Ödmark - 9 februari 2011 14:18

Har djurist ont i mina bihålor så det gör ont i huvudet! Vette turas vart jag ska he mig. Men det enda som hjälper är nesseril och jag är inte något större fan av det. Råkade somna till ett tag så nu känner jag mig lite utvilad i allafall men har ont överallt. Det suger att man är små sjuk och vill göra massa men har som inte möjlighet pga det liksom. Så just nu ska jag ta en alvedon och lite nesserli och sedan se hur jag känner mig och om det känns bättre så ska jag rulla till tres och hjälpa henne med städning och möblering. Något sådant kan man inte göra utan mig. Jag är top städaren eller vad man säger   

Av Sofie Ödmark - 9 februari 2011 09:52

Sitter på mitrum och myser med katta! Hon har blivit så himla gosig nu på sistone så det är inte klokt! Kanske för att hon vet att snart åker jag iväg i 3 veckor. Fattar inte hur jag ska klara av att lämna henne! Hon är sötas ever. Klev upp strax efter 6 i morrse för jag skulle till MiROi och kolla om dom hade hört något mer angående jobbet jag ansökt. Men inte då. Nu har det tagit 2 veckor och han sa att han skulle höra av sig så snart han kunde. Men min handledare sa "Han har tydligen inte någon broska" Nehe? Men alltså varför behöver han en till anställning om det inte är så att han behöver någon att jobba? Ja jag förstår inte iallafall. Men nu sitter jag och kollar på Glee och äter lite frulle. Magen har kurrat som en galning så fick bara lov. Så nu ska jag gosa ner mig igen kanske slumra till en liten stund också varför inte liksom :P


Min lilla besis :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards