Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 11 februari 2011 00:25

Jag satt och kolla på en film som heter burlesqes och den va svin bra den handlar om en tjej som heter ail och bor i en små stan i Ohio men vill blir nåot större så hon flyttar till L.A och börjar jobba på en klubb där som heter burlesqes hon är underskattad av alla och henens dröm är att få stå där på scen och sjunga/dansa precis som alla andra. Sedan händer det en massa saker. Dock är det inte något stor PANG wow som händer utan detär typ det typiska i n sådan film. Men det är svårt att sätta ut vilket årtal den spelar dig i med tanke på att burlesqes var ju något som alla tittade mest på under 50 talet eller liknande (men finns ju så klart fortfarande). Men ändå spelar dom musik som var populärt förra året. Lite roligt. Men vilket som jag tycker att filmen va riktigt bra. Ger dn 4/5 pga att det inte var något PANG wow liksom :P

Men i allafall Chrestina Aguilera spelar med i denna film och hon kommer att han en massa olika peruker på sig vilket kommer till det jag vill eha sagt med detta inlägg. Jag skulle vilja ha några peruker för skoj skull. Att sätta på sig en peruk och liksom kanske ha olika peruker en kort blond på dagen för stan eller liknande sen på kvällen sätter du på en brun/svart för fest eller något annat roligt en dejt kanske :) Jag skulle tycka det va roligt.


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards