Alla inlägg under juli 2011

Av Sofie Ödmark - 2 juli 2011 03:25

Ajapp, då ligger jag hemma hos Tammie för att sova men är egentligen inte trött. Idag har mamma och jag haft en mys dag "mor och dotter dag" vi åkte på knallen ÖB och sen filade vi. De va riktigt mysigt sådan ā dagar renons deras jag verkligen! Jag köpta mig en klocka, skor, rouge, hår klämma och lite annat smått. Sedan åkte jag och jobbade från 8 till 12 egentligen men blev till halv 11. Sen åkte jag och skjutsade några kompisar lite här och var. Sedan åkte jag in på sommar esten va inte så jätte roligt eftersom att alla ha så himla fulla och själv va man nykter liksom. Men de är en sak som jag har sett rätt mycket av när folk skriver och de är de här med "ps" , "ds" alla tror ju att de är för att man skriver ps och skriver in något extra och sedan för att avsluta meningen så skriver man ds. Men de är ju inte så de är om man ska göra ren svenska vilket man ska göra men ändå. Angående de där så här är de man ska göra: (jag hittar på något samtal) Svea- "hej Karin! Hur är de? Du har inte lust att hitta på något i kväll vs ju som så länge sedan vi träffades!"Karin- "hej! Men Gud ja de va typ år sedan!"Svea- "men vad säger du kanske vi ska gå på bio eller så?"Karin- "ja de skulle vi kunna göra!"Svea- "ps; jag har skaffat mig en hund! De är en Labrador :D"Karin- "jaså? Vad heter den?"Svea- "den heter Millan. Ds; vilken film skulle du vilja se då? Alltså är ds vadå? Jo de är så mycket som att man går tillbaka till samtalet man hade innan. Om ni inte tror mig kolla goggle;) Men nu ska jag sova klockan är mycket! Så gonatt på er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards