Alla inlägg under juni 2011

Av Sofie Ödmark - 20 juni 2011 23:14

Jag har tänkt ett tag på att det skulle vara kul att skaffa mig en Iphone. Så idag så beställde jag mig en ny telefon som jag hoppas att jag kan få så snart som möjligt! I morgon ska jag ge en massa film tips! Och lite musik, men ska sova nu är så himla trött.


  

Av Sofie Ödmark - 15 juni 2011 15:30

Ja, nu har det varit ett riktigt bra tag sedan jag ens va inne här på bloggen. Har nämligen inte haft någon dator. Och när jag fick tillbaka min dator vad händer då? Jo, min laddare pajar! har man tur med sina tekniska saker så säg :)

Men iallafall lite uppdatering kanske skulle sitta på sin plats. Jobbar ju på Burger King har deltid där sedan 1 månad tillbaka ca. Sedan har det väl typ inte hänt så mycket mer :P Men ska bli bättre på att uppdatera så att jag iallafall skriver 1 gång om dagen eller så :P


Men iallafall idag har jag varit på stan och shoppat! Samt köpt pappas födelsedags present. Eller delar av den jag är ju rätt fantasi full av mig när det gäller presenter så jag tänkte hum... vad ska jag köpa till honom? Sedan kom jag på att han har ju en LP skriva som aldrig blivit spelad och plasten är inte ens bort tagen. Så varför inte köpa en ram och rama in den eller så. Fast nu när jag har gjort det så ser jag att den inte är så rolig. Så ska försöka komma på något att göra med själva baksidan på tavlan så att det händer något :P Eller om man bara kunde få ta bort plasten :P haha! Men då blir den ju inte värd lika mycket som den är nu. Men ska visa den sedan :P Sedan tänkte jag visa vad jag har köpt när jag hittar en kamera ;) haha!


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards