Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 12 februari 2011 13:48

Nu ska jag fara in till stan och handla tänkte nämligen bjuda å lite taco med Johan och Veronica och sen skulle kanske Angelica komma ut och äta lite taco :) Så ikväll det blir en myskväll med vänner massa mysprat. Sådannakvällar ska man verklien tavara på när man har dom. För det kanta lång tid innan man träffas igen.

Igår va jag med Tammie hade svin roligt älskar varje minut med henne! Vi tar verkligen vara på varje minut då vi är med varandra. Fast det kanske bero på att vi är kusin och iprincip syskon vuxit upp med varandr och varit med varandra varjedag som små barn. haha, fyfan vilka minnen man har alltså när jag sitter och tänker efter. Nrä jag åkte sparkcykel och ramlade i ett dike när vi lekte herkules med Niklas och Fredrik. När Magnu, Niklas och Fredrik klättrade in genom Tammies rumsfönster för att vara med oss mitt i natten. haha ojojoj, det finns allt för många. Min allra första puss i ålder då man är inne för att hålla på med sådant var henne i Tammies rum med Magnus. hahaha! Fast om jag mins rätt så tog Tammie honomav mig efter det. För jag inte vill ha några fler pussar så gick han över till Tammie. What a Bitch haha! :D Men igår spelade vi TVspel Typ Ruggy Rabbits om ni vet vad det är? Synd att jag behövde fara intill stan för att träffa en som egentligen typ inte ens va värd att träffa för han vill ändå inte prata med oss typ. Så jag hade kunnat ha svin roligt hemma hos Mia och Daniel. Men nopp för den saken. Men nu ska jag fara till stan och handla.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards