Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 4 februari 2011 17:24

Idag får jag ju vart på MiROi och sedan for jag och hämtade upp angelica på nolaskolan så åkte vi bazar för att kolla på några skor som angelica hade hittat som hon va sugen på att köpa. Och väl där hittade jag ett par som va riktigt snygga några som jag har kollat efter ett bra tag. Sen hittade jag även ett par sandaler som va riktigt fräsiga måste jag säga! Efter det åkte vi och handlade Kvälls gott med pulla åt angelica. Pratade lite med min vän Elin och sen åkte vi vidare föra tt hämta roligt nog tallrikar till Angelica för hon skulle ha folk henne och har bara små achetter och inte några stora vanliga tallrikar. Så vi åkte hem till angelica mamma och hämtade några. Sedan köpte jag sushi och pratade en snabbis med Sipan sen skjutasade jag hem Angelica. Alltså snacka om att jag inte tycker om att köra bil nu! Men nu ska jag klä mig och fara till Akuten för att kolla min rygg efter igår. Tråkigt att det behövde bli sådär.

Av Sofie Ödmark - 4 februari 2011 13:04

Nu ska jag fara in till miroi och sedan ska jag hjälpa Angelica att köpa mat :D Så ha en bra dag hejdå!
  

Av Sofie Ödmark - 4 februari 2011 02:18

Jag tänkte lägga upp lite bilder som jag knäppt genom åren. Säg gärna vad ni tycker

                            


Lite av mina värk ;D Godnatt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards