Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 8 februari 2011 14:58

Alltså jag vankade av att jag hade lite ont i huvudet. Sedan känner jag på min kind och vad är det jag känner? Jo, en svag svag svag blåtira. Alltså är man vild i sängen eller är man! I och dör sig så drömde jag om att jag slogs. Så kanske det är därför. Svin ont gör det :P Och jag skrattade åt tjejen på The bachelor då hon hade fått en jätte blåtira och sa för mig själv "haha, vilken tönt. Ofta man kan göra så att man får en blåtira då man sover." ha, chi fick jag alltså. Det känns som att jag har blivit mördbultad. Kanske är det här rummer som gör mig lite crazy. Någon som varit med om samma sak ? :P


  

Ja man har ju otur!

Jag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards