Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 6 februari 2011 21:26

Haha, så nu är jag hemma igen. Ska lägga mig och sova, det va roligt att träffa Tammie. Så himla längesedan man träffade henne så fick bara lov att fara då hon ringde mig. Så godnatt på er!

Av Sofie Ödmark - 6 februari 2011 17:20

Nu ska jag åka till min kusin. Ha en bra söndags kväll!   

Av Sofie Ödmark - 6 februari 2011 14:52

Då har mamma och pappa åkt till mormor för att äta köttsoffa (mormors är fett gooo!) Men ajg stannade hemma för jag tar inte hand om mig själv måste jag säga. Håller på att bli sjuk igen. Så nu ska jag stanna hemma tills jag är FRISK! inte "frisk". Just nu tittar jag på Americas next top model. Redan sett hela den sesongen men tänket har inte så mycket att göra så varför inte liksom. Hade tänkt klä på mig lite och så, så jag kan känna mig lite fin och städa ska jag också göra. För här ser det ut som ett bomb nedslag. Igår va jag med tres och färgade mitt hår som sagt. Det blev awesome  . Efter det så åkte jag och veronica till Angelica och kollade på då dom spelade monopol. Fast angelica...ja det verkade som att det va första gången hon spelade haha! Efter ett tag for vi till Issa och satt där och pratade till klockan 1 och sen åkte man hem och sov.

Söndag är då banne mgi en riktig slöööö dag eller vad säger ni ;P

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards