Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Sofie Ödmark - 1 februari 2011 14:52

Sitter just nu och kollar på vänner. Sorry för dålig uppdatering. Jag har varit med Tres och Sipan :) Vi har både vaxat och epilerat lite granna också :P I morgon är jag nog mer pigg så jag ska ta och köra lite Zuuuuumba! :D Ska bli riktigt skönt att få träna lite innan jag ska fara till Thailand! Ska fara iväg i 3 veckor. Ska knäppa mycket bilder så ni får se vad vi gör där nere.   

Av Sofie Ödmark - 1 februari 2011 12:48

haha, då jag och mamma satt och fikade så händer det något roligt! Helt plötsligt börjar det bubbla i diskhon. Och som vanligt vill mamma leka med allt TILLS det går sönder. Så vad händer ? jo, det blir översvämning inne i tvättstugan   så pappa får komma hem och kolla vad felet är. Och då visar det sig att båda brunnarna är öppna och att kanske det är översvämmning i inte bara vårt hus utan i grann husen också. haha, nu kom jag och tänka på kan mamma vara orsaken för det? eller är det kylan?   


  

Av Sofie Ödmark - 1 februari 2011 11:55

Godmorgon!

Sitter just nu och beundrar presenterna jag fick av min käre vän issa! Det va så gilligt ligger jag och myser i sängen och så hör jag lite vakt att någon kommer hem hit. Och så säger mamma "sofie ligger uppe och halv sover". Då öppnar jag ögonen av förväntan och ser att det är issa som kommer innan för dörren. Då kommer hon in men ett tort paket som jag först trodde bara va en blomma men så säger hon; "Jag måste fara nu, men följ bara instruktionerna" och då tänkte jag åhh, det är ett issa bus. För hon är riktigt påhittig när det gäller roliga sker hon är kreativ och fantasifull. Så eftersom att jag alltid är så himla svag i armarna på morgonen, det är så man ska brottas mot mig för då förlorar jag alltid. :P

Men jag öppnade paketet och kollade vad som va i och då hittade jag en lapp där det stod:

Recept på Tillfrisknad!
Ingredienser:
2L Fanta - Ger kroppen vätska.
24 st Värmeljus- Ger kroppen värme så den kan börja sin tillfriknad.
2*6 ml Ansiktsmask- Rengör anriktet bokstavligt.
1 Valfri bok - för inre ro och vila.
4 Valfria påsar HARIBO - Tillför kropp och själ energi.
1 Ficklampa - Används vid sömnlösa nätter.
24 st paket näsdukar (mjuka) - Använd så näsan inte behöver bli så röd vid flera dagars snytningar.
20 st engångs handskar - minskar smittrisken vilket i sin tur gör att vi kan träffas fortare.

100 ml Desinficerande handtvätt - Användes tillsammans med engångshandskar så du dödar baciller.

Nyckelring - Så du vet att du aldrig är ensam.
5 blommor:
1 Röd ros - Betyder att jag älskar dig
1 Vit ros - Står för uppriktighet och ljus
1 Mörkröd ros - Säger att jag saknar dig
2 Valfria blommor
1 sten - visar vår relation (vår = Mottagaren + Avsändaren)

TACK SÅ MYCKET ISSA <3

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards