Alla inlägg under mars 2011

Av Sofie Ödmark - 28 mars 2011 23:59

har jag fått internet på min lilla pärla! Men som sagt jag förstår inte varför jag va så dum som köpte bblive! Alltså det är ju så tråkigt eller det är bättre ju när den där tobbe har gått ut. "jag är smart" "hon var så himla smartrolig" men åhhhh, snälla nån! Jag kan fortsätta kolla om den där jävla Rodny åker ut. Han är så himla jobbig. Som jag sa till Angelica, jag skulle kunna betala honom 500,000 att gå ut år BB och gå i idee någon stans. Så man slapp se eller höra honom överhuvud taget. Sådanna där självupptagna killar är värst, i och för sig har jag ju en super killkompis som kan vara lite som han. Men man tar bara ner honom på jorden så försvinner det. Han har en tendens att flyga iväg. Men Rodny för det första har ni sett hur han går? Hans del alltså jag vet inte hela han är så opropetionerlig så det är inte klockt!  hahahaha Men men skit i honom nu. Idag har jag bara chillat och fixat till min dator. Eftersom att jag fick lov att lämna in den, och då bestämde dom sig för att formatera om den. Nja, inte riktigt så va det men. Jag spelar upp en liten scen i mitt huvud. haha!


Jag vet att jag har sagt nu kanske 3 dagar att jag ska lägga upp bilder från thailand, men jag kan säga att varför jag inte gjort det är för att jag har kollat på serier, nej jag skoja bara men utan det har varit så himla mycket krongel med internet hemma hos oss nu och jag tror det kan beror på att denna snö töar och lägger sig på del plats! Leka smart här men det är sådant ajg är bäst på. Alltså ta allt jag säger med en nypa salt gör jag är trött och törstig svettas som en galning eftersom att det är så djuriskt kallt här hemma i sverige och samtidigt som att man har 100 plagg på sig så har man en yllefilt. Men som sagt ska lägga upp bilder i morgon har lagt in allt på min dator nu så det enda jag behöver göra i morgon är att he in dom til Bloggen. Men go natt!

Av Sofie Ödmark - 27 mars 2011 23:23

Alltså jag sitter och tittar på BB-live och det finns en chat där bredvid vilket jag tror alla sett. Men iallafall jag blir så lack när dom hela tiden skriver och gör person angrepp på Vanessa. Bara för att hon är transvestit. Hon är förfan lika mycket kvinna som vem som helst. Tycker det är så jävla dåligt.

Av Sofie Ödmark - 23 mars 2011 10:53

godagen godagen, har precis kommit hem från Tammie och ska snart gå ut och gå. Tänkte lägga in bilder efter att jag har kommit hem så nu blir det Bounes och sen ut och gå eftersom att det är sådant bra väder ute :D

Av Sofie Ödmark - 21 mars 2011 16:05

Så nu är det en ny vecka och 2 dagar sedan jag kom hem från Thailand och jg längtar redan tillbaka! Lycko brorsan som ska till fillipinerna nu i 3 veckor. Han har antagligen kommit dit redan nu skulle jag tro. Men jag hade tänkt försöka lägga in bilderna nu och visa några :) Efter att jag har tittat på Americans next top model. Har så många serier att se nu när man har varit borta :P

+ så tänkte jag visa vad jag köpt och vad jag har fått av HM ;)

Av Sofie Ödmark - 14 mars 2011 11:50

Sa nu sitter jag har sista dagen pa phiphi. Och ska vidare till Bankock i morgon klockan 9. Igar sag vi som sagt skoldpaddor och hajar. Men brorsan berattade idag att da han va ute och snorklade sa va det en leopard haj som kom simandes fram grunden upp mot honom. Da fick han panik. Men nu maste jag ga och duscha har fullt med salt over allt.

BTW jag forstorde min digitalkamera i dag bra av mig eller hur? haha, men hade och bilder kommer pa sondag har massssssor!!!!

Av Sofie Ödmark - 13 mars 2011 04:18

nu sitter jag pa ett internet cafe och vantar pa att klockan ska bli 11 sa astt vi kan fara ut och kolla palite skoldpaddor och hajar och sa klart apor :) Ska bli spannande. Nej nu maste jag ga min 10 min har snart gatt ut. Sa ha de sa bra allesammans!

Av Sofie Ödmark - 10 mars 2011 03:58

Tyvarr sa blir det ju ganska dalig uppdatering har da man har solen som stralar utanfor fonstret. Igar at jag varldens ACKLIGARE mat, va sa stark att jag typ nasta holl pa att svimma och min mun hade domnat och tungan va svullen. Men ikvall sa ska vi aka vidare till Phiphi kanske det hander mer dar. Har ar det menst en massa knarkare och dyligt. Igar va vi och vandrade i djungeln som sagt, och hahahaha, da stannade guiden upp och sa "har har vi magiska svampar, nagon som vill ha?" inte nagon som svarade och jag tankte val att alla tankte "ar guiden dum eller?" men pa tillbaka vagen sa stannde han upp och plockade dessa svampar till ett aldre par som kankse var runt 60 ar aldern. jag va WHAAAAT! :O 

Evelina ar sjuk trakigt nog. Men far hpoppas pa att hon blir battre snart sa att vi alla kan njuta av denna underbara plats.  Hoppas alla har det bra dar hemma och jag saknar er tjejer (L)

Av Sofie Ödmark - 6 mars 2011 07:09

Antligen har jag kommit till ett internet som fungerar! Sa da har jag varit i thailand i 6 dagar. Har varit riktigt skont just nu sitter jag pa Koh lanta en jatte slappig O mitt ute i havet. Maste saga att deras satt att chilla ar som att vi sover. Jag blir typ stressad av att se dom jobba. Sag som sniglar och tar det bara lugnt. Undra hur det ar da dom stressar? Som vi da vi chillar? Men tankte beratta lite av vi har gjort hitentills. Forst va vi i Phuket och bodde pa ett hostel som hette Fried rice eller nat liknande. Va ett riktigt mysigt hostel maste jag saga. Det fanns spa precis andra sitan gatan sa forsta kvallen gjorde jag manicure :D lille skont! Andra kvallen gick vi in till stan coh kollade runt. Borjade sporegna pa kvallen sa man fick satta sig pa en restaurang coh ta en mohito, inte nagon hojdare for mig maste jag saga. Jag tyckte inte att den va sa god. Och da vi skulle ga hem hande det som mamma och jag fruktade! Vi stote pa en Svart/Gron kobra! FYYYYFAN det va nog det vidrigare jag varit med om hela mitt liv maste jag saga. Dagen dar pa akte vi till James Bond iland och stannade aven pa en massa andra stallen va sa himla underbart alltsa att gud har kunnat skapa dessa plaster. Dagen efter det akte vi longtail bot till freedom iland coh snorklade. Sag en massa vackra fiskar och vattnet var sa turkost att det inte var sant. Just nu ar klockan kvart over 1 har sa da ar klockan kvart over 6 hemma i sverige (pa morgonen). Nu ar vi som sagt i koh lanta och i morgon sak vi hyra moppe och kolla runt pa lite vackra plaster och se vad denna lilla O har att erbjuda. Ha det bra dar hemma i sverige.


PS: TRES YOU WOULD REALY LOVE THE FOOD HERE!!!! Ibland ar det sa starkt att man inte ens kan ata. Det ar din grej de ;) Nej nu ska jag tillbaka till solen och pressa lite! Hejda

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards