Alla inlägg den 28 april 2011

Av Sofie Ödmark - 28 april 2011 02:26

Ja då har jag precis kommit hem från krogen! Har haft en riktigt rolig kväll. Min kusin va där har inte festat med henne någon gång så det va riktigt kul hennes moster va där, kan inte fatta att hon är gammal nog att få gå in på krogen alltså! Ser henne fortfarande som en liten skrutt! Har haft en sådan roligt kväll att det är helt galet! Jag önskar att det aldrig tog slut! Puss på er alla som gjorde denna kväll AWESOME!

Men som sagt detta inlägg, är mest för mina älska små vänner Angelica och Tres!
Jag kommer att sakna er så himla mycket så ni är iväg så ni vet inte ens hur mycket! Jag sitter här och små snyftar för mig själv. Jag älskar er mina så mycket! Hoppar att ni kommer att ha det bra. Och jag hoppas att jag kan komma ner och hälsa på er, men om jag inte kan så vill jag att ni sak veta att jag älskar er och att jag hoppas ni har det bra och att ni har en massa saftigt att berätta då ni kommer hem <3 love you!



     

LOVE!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards