Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Sofie Ödmark - 31 januari 2011 22:37

Har precis kollat klart på spårlöst, det måste ju seriöst vara ett magiskt program? Jag blir tårögd varje gång jag ser det och jag vill själv vara en sådan som hjälper dom att hitta sina föräldrar eller familjer. Tänk att få vara dom, dom kan göra ett nytt liv för en person som har ett stort hål i kroppen för att dom inte vet något om sin barndom eller något alls. Om man ändå kunde få göra sådan effekt på folk. Så magiskt alltså. Åhh, vad jag är sugen på sushi, skulle vara så gott. Men nu har jag tagit min bisulvon och alvedon och ska lägga mig och sova så får vi hoppas på förbättring i morgon   Gonatt!

Av Sofie Ödmark - 31 januari 2011 18:27

Sitter just nu och kollar på lite olika lägenheter. Just nu är det typ det enda jag tänker på. Men jag sa till pappa idag "hur kommer det bli nu då, när jag är sjuk får jag komma och sova mellan er som jag gjorde då jag va liten eller? om jag skulle flytta?" Då säger han "haha, nej absolut inte! När du har flyttat hemifrån får du stå på egna vingar och klara sig själv när det gäller sådanna saker." jag kände mig för krossad   . Men brukade inte ni också då ni va små och sjuka krypa ner i sängen hos mamma och pappa och be om lite uppmärksamhet? Det roliga var då jag va liten så gjorde jag inte något annat än att hoppa på pappa även fast jag va själv. Och sen vaknade jag hela tiden, så pappa fick lov att lägga sig i min säng ute i mitten rummet och jag sov bredvid mamma. Vilket var planen hela tiden   !



baby i can´t fight this
feeling anymore

Av Sofie Ödmark - 31 januari 2011 14:45

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan måla naglarna :) Viste ni att man måste ha en massa saker för att naglarna ska må bra? Kan visa dom sedan ;) Fick lära mig det på makeup kursen. Dock har jag inte några nagelack men kan visa med grund lacken :) Kanske jag känner mig lite piggare om jag frächar upp mig lite? 

Av Sofie Ödmark - 31 januari 2011 13:37

 



  


  


  


  


  


  

haha, lite roliga bilder som jag hittade på datorn som jag hade glömt :P

Av Sofie Ödmark - 31 januari 2011 13:12

Godefter middag!

Är inte detta en grundregel som man fick lära sig då man var liten ? Ring aldrig till någon före klockan 10? Iallafall vad jag fick lära mig då jag va liten. Somsagt jag ligger sjuk och tycker mest bara synd om mig själv. (men det måste man få göra ibland också, speciellt när man aldrig gör det annars) Men i allafall till saken. Kunde inte somna igår för hade sådan hosta och fick lov att snyta mig var tredje sekund. Men då man väl har somnat så tänker man åhhh, skönt att sova ut. Men vad händer?! Jo, issa ringer mig kvart över 9 och säger hej! vill du hålla mig lite sällskap medans jag röker? Jag ba; ÖHH, ursäkta?! jag ligger här i feber och du vill att jag ska göra vadå?! jag fick frispel helt klart. Men nu har det lugnat ner sig iallafall. Jag som vill bli frisk så jag kan köra zumba!

  


Ligger jag här som ett litet forster i min säng
och har sprukna läppar </3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken serie tycker du är bäst?
 One Tree Hill
 The Vampire Diaries
 Greys Anatomy
 The Big Bang Thenory
 Gossip Girl
 How i met your mother
 VÄNNER

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards